Scary movie?

Fastna framför tvn. Det var en skräckfilm vid namn "Hush little baby". Den var lite obehaglig för den handlade lite om en bebis som mamman inte riktigt trodde den var som den borde vara. Och bebisen skrek rätt mycket i filmen och är det nått jag inte tål sedan jag blev mamma själv är det barn som skriker så där hjärteskärande! Det gör verkligen ont i hjärtat av att höra!
Sen gillar jag inte att se filmer där det händer dumma saker med barnen! Jag får en klump i magen när jag ser sånt! Jag kan inte ta det längre! Innan jag vart mamma själv så kunde jag se nästan vad som helst men nu för tiden går det bara inte!

Men den här filmen var ju bara konstig. Manusförfattaren måste ju vara lite störd. :S Jag fattade inte alls slutet måste jag säga! Den var helt störd! Och i slutet ändrade den ju helt mammans uppfattning som hela filmen byggde på. What?! Nej den får bara minuspoäng! Okej ett pluspoäng för en söt bebis kan dom få men då är jag snäll! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback