Ut till vattnet?

Ska gå ut med hundarna nu och funderar faktiskt på om vi kanske ska ta oss bort till vattnet där hundarna får bada. Eller ja det är ju bara Malte som kommer att få följa med men endå. :P Han kanske vill bada? Jag vet inte.

I värsta fall får vi väl ta med oss Daisy dit för hon vill bada, det vet jag! Hon är ingen badkruka hon inte! Hon badade ju till och med när isen hade börjat komma på vattnet! Mongo hund! :P Men då fick hon inte bada, taskig jag är va?!

Nej ut ska vi nu i alla fall! Kan inte sitta inne och dega hela dagen!

Ruskigt tråkigt att Molly måste göra det däremot. Känns inge kul att ta alla och gå ut och vara ute medans hon bara får sitta inne och ruttna. Men det är ju för hennes bästa. Hon kommer att få följa med ut snart hon med. På lördag har det gått två veckor och då ska jag nog se till att försöka få uppföljningstid hos veterinären. Dock inte samma veterinär! Dom tyckte ju inte ens att det behövdes någon återbesökstid! Alla andra jag har pratat med har sagt att det måste man ju visst ha! Så nej jag lär inte gå tillbaka till Ultuna för check up'en i alla fall!
Kanske tar mig en tid hos Sara istället, dvs på
Uppsala veterinärmottagning. Dom är bra i alla fall!

Upplands Väsbys veterinärmottagning är inte fy skam dom heller! Men det är lite längre att åka.
Ha dom däremot varit det enda bra alternativet så hade jag helt klart tagit mig den extra åkturen! Lätt för mig att säga då det är mamma som kör! Haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback