Orolig..

Molly ligger inne på Ultuna djursjukhus med dropp efter att ha blivit biten av en huggormsunge igår! Mamma och Kim åkte in och lämnade henne igår vid 16.30 tror jag klockan var, och hon är kvar än. Hoppas på att dom ska ringa snart och säga att allt är bra med henne!

Jag mår inte så bra just nu med andra ord.. Känns inge kul att sitta här och inte veta nånting. Det blir ju inte direkt bättre av att jag inte är så förtjust i Ultuna och känner att jag inte direkt har så jätte stort förtroende för dom.. Jag går bara runt nu och tror att hon har dött för att dom har glömt bort henne eller nått sånt.. Känns skit!!

Jag vill ha hem min goseflicka nu!!

Vart ju inte bättre av att dom smällde raketer och skit här igår och jag vet att Molly ligger mer eller mindre själv i en bur inne på sjukan och Molly är rädd för smällare och raketer! Hoppas bara att det inte hördes så mycket där eller att hon var lite drogad så att hon inte brydde sig om det!


Min fina lilla flicka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback