Datafria dagar..

Har haft ett par datafria dagar här hemma och det har varit hur skönt som helst! ;) För det första så var jag sjuk och orkade knappt sitta vid datorn och sen när jag började komma igång igen så satte jag igång och började rensa och städa här hemma och kopplade då ur datorn och sen så fortsatte det bara och datorn har bara legat helt ensam och övergiven på köksbordet. Jag har inte ens haft begär efter att sätta igång den och hade det inte varit för att jag var tvungen att svara på en sak på min mail så hade jag inte satt igång den idag heller. :P

Tyvärr blir det ju så lätt att man ska göra nånting litet på datorn och sen blir man fast och poff så har det gått ett par timmar.. Visst det är väl inte samma risk med det nu när man har barn som tar en från datorn med jämna mellanrum men i alla fall. Har man snälla barn så kan man helt plötsligt ha suttit vid datorn nån timme när man egentligen kanske borde ha gjort nått vettigare.

Och jag som gillar att spela också.. Då är det ju inte bara internet man kan fastna vid utan även vissa spel som redan finns inne i datorn. Inte bra inte bra! Men idag har jag faktiskt tillåtit mig själv att spela lite medans William satt i sin gåstol (eller gösfilé som Udden iPhone tycker att det ska va :P) och kollade på när hans älskade storebror satt och lekte med alla sina konstiga små leksaker. :P

Imorgon blir det nog inte så mycket dator för då har jag planerat att jag och Elliott ska baka. Fast om jag känner mig själv så lär det väl inte bli någon bakning då jag inte kommer kunna bestämma mig för vad jag ska baka. :P Har gjort en lista på saker jag vill baka men den listan är på ca 30 saker och så mycket ska vi minsann inte baka. :P Haha! Jag hade tänkt göra kladdkaka till min lillebror då han fyller år på söndag men jag fick höra att han ska minsann bort i helgen. Dumma unge! :P haha!

Nej nu ska jag fixa lite mera thé. :) Måste lägga in en räkning också som jag råkat glömma bort.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback