Ensam hemma!

Idag händer något historiskt! Jag ska nämligen sova helt ensam hemma för första gången sedan William föddes! :O Haha! Det är bara jag och katterna hemma! Udden, Elliott, William och hundarna är hemma hos mamma och sover och jag sitter här och njuter av tystnaden och lugnet!

Men efter 9mån så har man ju blivit lite förstörd! Trots att William inte är hemma så hör jag honom och tänker: "Jaha nu vakna William, bäst att gå in fort och lägga sig brevid honom då." Men det går ju inte nu för nu hör jag bara i syne! Om man nu kan göra det! Haha! ;P Ni förstår ju vad jag menar förhoppningsvis. ;)

Nu ska jag gå och sova!

Tror jag kommer att ha två katter som sällskap i sängen! ;) Dom ÄLSKAR när jag är hemma själv och dom får mig helt för sig själva! :) Den där Malte är lite jobbig tycker dom, men det ska läras bort! Och efter det kanske det kan bli som vanligt igen men katter som ligger på en på kvällarna. Prutt har redan smygstartat lite men Rascal väljer att lägga sig i garderoben istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback