Natti natti nussarna!

Nu sover båda mina små nussar! :) Elliott har sovit ett par timmar medans den andra nussen somna nyss. Men han låg i i och för sig och sov när första nussen gick och la sig. ;P Han somna när vi var ute med Daisy och sen fick han ligga kvar och sova i vagnen medans vi åt och så. Sen somna han om igen efter en liten slurk med mat.

Jag ska också gå och lägga mig snart. Elliott lär vakna rätt tidigt imorgon tyvärr. :P Och imorgon bär det av till sthlm för att uträtta lite ärenden. Bara roliga ärenden hoppas jag! Det roligaste av ärendena är att vi ska gå på Bromma Zoomarknad! Jag ÄLSKAR att gå i djuraffärer! Kanske därför jag trivs så bra på mitt jobb?! ;P Haha!

Sen ska vi väll stanna nånstans och fika för imorgon fyller nämligen Adia år! Hela 7år! Hon blir gammal nu lilla tanten! ;D Haha!

Men nu ska jag fortsätta kolla på The Big Bang Theory. I Loooove Sheldon!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback