Mat på spisen..

Nu har jag skalat potatis, skurit den i bitar och lagt i kastrullen så nu står dom på spisen och kokar. Ska bli potatismos av dom små potatistärningarna. ;) Potatismos och prinskorv blir det till mat ikväll. :) Köpte prinskorv billigt på ica igår för att det var kort datum, dom går ut imorgon. Så då rättar vi magen efter plånboken. ;P Thihi!

Så nu har jag tagit en liten paus från kokandet och satt mig här för att kolla lite facebook och sånt. Jag sitter även och smygkollar på "Fem myror är fler än fyra elefanter" som jag satt igång till Elliott. :) Mamma beställde lite filmer från Homeenter för nån vecka sedan och då passade jag på att köpa alla tre "Fem myror" filmerna hem till Elliott. Eller ja jag skyller på honom i alla fall! Haha! :P Alla som känner mig förstår att det egentligen är jag som vill ha filmerna! haha!

Sen så köpte jag faktiskt hem de senaste två Harry Potter filmerna också! Fy skam på mig som faktiskt inte har sett dom än! Inte bra! Men jag tänkte att jag kanske ska ta mig lite tid och glo igenom alla filmer i helgen men bara om Elliott och Udden åker hem till honom för det är ju inte direkt några filmer som Elliott bör se. Då lär han ju ännu mindre vilja sova! :P

Nu ska jag kolla till potatisen så att den inte kokar över. :) Kanske dax att lägga i prinskorvarna i pannan också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback