Årets första inlägg..

I detta inlägg kanske det skulle passa bäst att berätta om mina nyårslöften men det tänker jag faktiskt inte göra! :P Mouhahaha! ;P

Jag tänkte bara berätta att jag just nu sitter och dricker upp mitt kalla kaffe i väntan på att Elliott ska komma hem. :) Han har sovit över hos sin mormor och morfar i helgen. Jag och William sov över fredag till lördag för att igår var vi iväg på husdjursmässan i kista tillsammans med mamma, Felicia, Johanna, Kajsa och Engla så vi var 8 pers. Jag, mamma och 6 barn! ;) Thihi! Det gick jätte bra förutom att Elliott var lite bråkig på grund av brist på sömn! När han höll på som värst och bråka om en ballong så kom det faktiskt fram en främmande kvinna och sa åt honom att sluta för att han förstör ju faktiskt för alla som är där när han håller på och skriker och fjantar! Okej hon sa inte fjantar men ni förstår vad jag menar. ;P

Men ni ska inte tro att det fick Elliott att lugna sig. Han sket väl fulla f*n i vad hon sa. :P Han är inte direkt den som är blyg så det kvitta att hon ens kom fram. Men man får väl tacka för försöket iaf. Man hade ju hoppats att det skulle gjort nån skillnad men men.. Bättre lycka nästa gång lilla tant! ;P Haha!

Bortsett från Elliotts små "tantrums" så var det himla trevligt måste jag säga. :) Träffade en himla massa trevligt folk också! ;) Träffade på Essan också! Det var trevligt! Var alldeles för länge sen! :)

Ojj nu knacka det på dörren! Det är säkert Elliott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback