Alldeles för mycket..

Elliott har fortfarande inte somnat. Jätte kul!

Jag ska gå och lägga mig brevid honom för att se om han kanske kan lyckas somna då. Han har vägrat somna den senaste tiden så idag har jag försökt vara så snäll som möjligt runt nattningen men det här är ju bara löjligt!

Jag tänkte dra upp honom kl 8 imorgon iaf för det bästa sättet att vända tillbaka på dygnet är ju inte att försöka gå och lägga sig tidigare utan att gå upp tidigare så att man blir trött lagom till kvällen. Men fy vilken dag morgondagen kommer att bli. Inte ett dugg rolig tror jag. Men men det får man ju ta. Jag kan inte ha honom liggandes i sängen från ca 19.30-0.30 och bara skrika för att han vägrar att sova! Det funkar inte! Han kan vara hur trött som helst men vägrar att somna. Skit jobbigt! Och man blir ju bara argare och argare på honom och han blir ju bara jobbigare och skriker dumma saker. "Snorunge" är favoritordet just nu! Tror tyvärr att han lärt sig det ordet från mig.. (a) Så jag får väl skylla mig själv. :P

Men nu ska jag försöka natta honom och sen sätta klockan. Både han och jag kommer ju vara supertrevliga imorgon! Lillkillen sover ju på dan så honom är det ju inga problem med. ;)

Natti natt och önska mig lycka till imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback