Överdrivet?

Var precis inne i badrummet och kom och tänka på att nu när barnen är här så kan jag ju passa på att packa ner schampoot och balsamet som jag inte tål som jag tänkt skicka hem till mamma. Med 6 personer så går ju schampoo och balsam åt rätt bra så det är ju dumt att jag slänger helt nya flaskor bara för att jag inte tål, det finns ju säkert nån där hemma som tål det. :)

Och när jag ändå kom och tänka på det så började jag kolla runt och började räkna.. Hmm.. Det skulle jag inte ha gjort! :P Haha! Jag tror att jag kan ha överdrivet lite när jag köpt schampoo och balsam. Och även duschkräm. :P

Detta var vad jag hittade i skåpet:
  • 4st helt nya oöppnade showergel
  • 5 helt nya oöppnade shampoo/balsam
Och detta är vad som står framme:
  • 7 showergel
  • 11 schampoo/balsam
Och av alla dessa så använder jag ett par schampoo och balsam och en showergel. :P
Vissa av flaskorna framme tror jag nog kan vara oöppnade dom också. Så jag tänkte att jag packar nog ner ett par stycken till mamma. :P Annars lär ju jag inte behöva köpa schampoo och balsam någonsin igen! Det är bara det att alla 16 är typ olika sorter. :S Eller nej det är ju par av allt så "bara" 8 olika sorters schampoo! Haha! :P

Kommer nog skicka hem alla förutom 3 par till mamma. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback