Mjukisar..

Var inne på H&M's sida tidigare idag för att kolla efter lite nya byxor till Elliott, han har nämligen kommit in i en period då han vägrar att ha nått annat än mjukisbyxor på sig! Han blir jätte ledsen om man till exempel lägger fram ett par jeans till honom. Han vägrar! Han springer iväg och börjar gråta! Tyvärr börjar han växa ur de flesta mjukisarna han har så jag tänkte att jag bör klicka hem lite nya byxor. Blir ju så sällan man är in till H&M så då är det ju skönt att kunna beställa via internet. ;)
Vad jag har sett så är det H&M som har de billigaste mjukisbyxorna som faktiskt är bra kvalité också! Eller jag tycker dom har bra kvalité, Elliott har inte lyckats ha sönder några par än i alla fall. ;P Thihi!

Såg även att dom hade erbjuande på shorts så då passade vi på att klicka hem två såna också för dom lär gå åt i sommar. ;)

Elliott fick själv välja färg och han valde grönt! Sen valde jag resten så då vart det mycket blått! ;P Haha!

Det roliga var faktiskt att det fanns rosa att välja mellan och en liten del av mig hoppades att han skulle välja det men den andra delen ville inte det.
Men han kollade och direkt peka han på den rosa och sa: "Jag tycker om rosa men jag vill inte ha det!"

Underbart!! Jag vart jätte glad! För det är minsann inte varje dag som han erkänner att han gillar rosa! ;D

Får bara hoppas att hans fina gröna shorts kommer på posten nästa vecka som det står! :)
Han fick ju faktiskt ett par gröna mjukiar också så han kommer nog att bli glad! ;)

Jag måste gå igenom hans kläder imorgon och lägga undan det som är för litet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback