Men va fan..

Ahh!! Jag blir galen!! Desto mer jag går runt i lägenheten så hittar jag saker som irriterar mig!

Jag sa till Udden minst 2-3 ggr igår om att jag inte vill att han sätter saker på samma sida av diskbänken som katterna har sin mat för då finns det risk för att dom har ner sakerna plus att dom ska ju gärna kunna sitta ner när dom äter och inte behöva stå över en himla massa saker. Men trots det så har han flyttat en kastrull från spisen till just katternas plats! Jag fattar inte?! Om han ändå inte tänkte diska den eller sätta in den i diskmaskinen då är det väl rätt onödigt att ens flytta på den?! Eller har jag fel?!

Sen har jag sagt till honom ett par gånger att jag vill att han ställer tillbaka tandkräm och sånt där han tar det! Jag ställer allt in mot väggen för att det är så jag vill ha det och då finns det heller ingen risk att man råkar knuffa ner det i handfatet medans man tvättar händerna. Men enda VARJE dag han är här så får jag ställa in sakerna mot väggen igen! Det spelar ingen roll om det är hans saker eller Elliotts saker!

Jag blir så jävla trött!! Jag ber flera gånger och det är som att prata med en vägg!!

Visst det finns saker som jag är lite konstig med tex; hur jag vill att smörpaketet ska se ut inut eller att mjölkpaketen ska stå på ett visst sätt men dom sakerna förväntar jag mig inte att han ska följa för det är ju mest jag som är knäpp. ;P Så dom sakerna ber jag inte ens om för där fattar jag ju själv att det är lite stört. ;P Men det kan hända att jag har nämnt det nångång i och med att jag får lite rysningar när det inte är på mitt sätt. :P Och det kommer han minsann ihåg men när jag ber honom att göra saker då kommer han minsann inte ihåg! Hur jävla stört som helst!

Ibland när man kommer in i köket så står en lucka öppen. :S Man bara what?! Hur kan man gå ifrån utan att stänga luckan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback