God morgon!

Tydligen tyckte Udden och Elliott att det var okej att gå upp redan vid 06.30 så nu är hela familjen vaken! Jag och William låg nämligen och sov i soffan så självklart vaknar vi båda när dom kommer ut och tänder lite här och där. Udden sa till mig att jag kan ju gå in och lägga mig i sängen nu när ingen ligger där. Jag får nämligen ont i ryggen om nån mer än jag och William ligger i sängen, jätte trevligt måste jag säga! Det är ju nämligen ingen vanlig ryggont utan jag kan knappt röra på mig! Jippie liksom! :/

Men i samma veva som jag tänkte flytta på mig över till sängen så vakna lillfisen så då tänkte jag att då får jag väl ge honom lite tutte först. Och sen efter han hade ätit klart så hann jag piggna till.

Så nu har jag skickat iväg Udden upp för att väcka Kim och gå ut med Daisy medans Elliott och William ligger och kollar på barnkanalen. :) Och jag ska spela lite farmville!

Desto mer jag känner efter nu så är jag nog lite trött så jag ska nog gå och vila lite efter att Udden kommit hem igen. ;) Bäst att passa på när man faktiskt får sova på mornarna! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback