För många!

Sitter och kollar igenom min blogg för att se om jag kan minska ner antalet kategorier. Känns som jag har gått nutts på att skapa kategorier! :P Haha! Jag skulle säkert lätt kunna fixa en kategori för varje inlägg. :S Weirdo!

Men att sitta och flytta dom en och en är ju hur jobbigt som helst! Nån som vet om nått smidigare sätt att flytta dom på? Fast iof ska väl inte alla inlägg till samma kategori men endå.. Sjukt jobbigt att flytta dom en och en..

Nu har jag tagit bort 4 kategorier redan men känner nog att jag skulle kunna ta bort minst lika många till. Saker ligger ju ändå inte där dom borde. :P Plus att vissa passar ju i mer än en kategori. Egentligen borde jag bara skita i allt och lägga det i Familje kategorin. ;P

En fråga bara: Varför ha en kategori som heter "Random" när man har en "Allmänt" kategori?! Är inte det typ samma sak?! ;P Haha!

Jaja! Jag i ett nötskal!!



Det här inlägget skulle ju passa bra i en kategori som heter: "Kategorier"! Haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback