Börjar känna mig..

..HUNGRIG!

Jag gav barnen mat men jag glömde bort mig själv.. Det är jag i ett nötskal! Haha! :P Jag glömmer bort det mesta nu för tiden faktiskt! Haha! Jag måste skriva ner allt jag vill komma ihåg men sen glömmer jag att kolla på lappen så det är ju helt onödigt, bara slöseri med bläck! :P Haha!

Har nu i alla fall lagt fram lite sallad från igår till mig. :) Jag hatar kylskåpskall mat så den får helt enkelt stå framme tills att jag kommer ihåg att äta den. ;P

Under tiden kan jag ju försöka göra lite nytta. Skulle behöva ta itu med badrummet och slänga reklam som tydligen kommit in dit, fråga mig inte hur eller varför. :S Måste vara nått av mina smarta drag! ;P haha!
Joo nu kommer jag ihåg! Vi skulle gå ut och då låg reklamen ivägen och då tog jag upp och la den på skötbordet men sen ville Udden byta blöja där så då slängde han ner det på golvet och sen har det helt enkelt blivit liggandes där.. Inte bra! Men men.. :P

Nu ringer mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback