Vaknade till..

Lagom till att "Big Brother" tog slut så vaknade William men det var bara för en snabb liten tuttslurk, sen somna han om igen. Så just nu är det lugn och ro här hemma. Sitter i mörkret och läser lite bloggar men ska snart gå och lägga mig jag med. William lär ju vakna tidigt imorgon i och med att han somna runt 21-tiden.. Inte det bästa som hänt idag men men. Jag ska väl inte klaga efter att ha haft Kajsa som har tagit hand om honom precis hela dagen! Eller ja mer eller mindre hela dagen. ;) Hon väljer att vara med William framför att följa med Felicia, det är starkt jobbat av William tycker jag! Endast 7mån gammal klår han en 11 åring(snart 12) om en 12 årings(snart 13) uppmärksamhet! Haha! Det är inte illa pinkat av en trähäst! ;P

Imorgon är det förhoppningsvis dags för Påskorientering. Man skulle egentligen köpa karta och sånt senast idag men har vi tur så är det som förra året, dvs att det fungerar att köpa det även samma dag. Dom sålde väl så dåligt förra året så dom var "tvugna" att sälja kartorna dagen efter också. ;P Så vi får hoppas på samma sak imorgon också helt enkelt. Annars missar vi påskorienteringen och det skulle ju vara tråkigt!

Men nu är det nog dags för mig att gå och nanna lite om jag ska orka med morgondagen! Jesper ska komma hit också och följa med på orienteringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback