Äntligen!

Nu har jag försökt i hur många dagar som helst att ansöka om föräldrapeng på min stationära dator iom att det är där mitt bankid finns men tror ni att det har fungerat?! Nej självklart inte! Och varför inte då för? Jo för att det här jävla SKIT INTERNET från Tele2 vägrar ju att funka som det ska! Jag kan inte ha det inkopplat i min vanliga dator för då funkar det inte alls.. :S

Jag måste verkligen få tummen ur och ringa dom och säga att dom kan stoppa upp det här jävla internet någonstans!

Men det var inte det jag skulle skriva. :P Haha! Utan nu har jag äntligen fått det att fungera men jag var tvungen att föra över mitt bankid på ett usb minne och sen föra över det till den bärbara och sen fungerade det! Tänka sig! ;P Och som tur var så behagade internet att fungera för mig just då också. Det har ju ett litet eget liv om man säger så..

Men tack vare att det inte har kommit iväg i tid så lär jag inte få några pengar den här månaden.. Jätte kul! Verkligen.. Får bara hoppas att Udden får ut så att han kan hjälpa till lite, annars är det kört..

Nej riktigt så hemskt är det inte. :P Haha! Men det känns ju bättre att ha lite att röra sig på iaf, speciellt nu när jag och Elliott vill köpa lite nya spel till ps3an! ;P Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback