På tal om Adia..

Nästan så fort hon kommer innanför dörren här hemma så börjar jag smöra för henne! Haha! I alla fall om Jesper är med. För när Jesper är med så får Adia knappt vara med och leka utan då ska bara grabbarna leka med varandra. Är Jesper inte med däremot så leker Elliott och Adia hur bra som helst! Och det är mycket lugnare lek med Adia än med Jesper. Jesper + Elliott = Ont i öronen! Dom har alldeles för hög ljudnivå tillsammans! Man blir helt slut i huvudet!

Så det känns som att när Jesper är med så är det min uppgift att underhålla Adia. Och sen lite smör genom att hon får välja glas och grejjer först. ;) Men sånt behövs väl lite då och då. :)

Just nu håller jag på och frågar Adia vad hon önskar sig i julklapp trots att jag redan har fixat en julklapp åt henne som jag tror att hon kommer att bli JÄTTE glad över! ;D Eller jag hoppas det iaf! ;)


Adia som spindelmannen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback