Flintskallig..

Nej men nästan! :P
Jag har haft en stor jävla tova i mitt hår ja jag vet inte hur länge men alldeles för länge för att det skulle finnas nån möjlighet att reda ut den iaf.. :/ När jag har tvättat håret så har jag bara schamponerat in tovan och fortsatt som vanligt.. Har ett par gånger försökt reda ut och har börjat få ut men har sedan tröttnat och tänkt att jag fortsätter imorgon. Man blir himla trött i armarna av att stå och ha dom uppåt så som man har när man borstar håret. Har gått i flera dagar och tänkt att nej nu rakar jag av håret istället! Men det vågar jag ju självklart inte! Vill ju inte vara helt hårfri.. Sen så har jag inte velat klippa mig förrens efter jag har gjort vissa saker som står på schemat över att göra. Som tex idag skulle jag på kalas och den 20: de ska jag jobba och jag kan ju inte gå med mössa på mig på jobbet. Det ser nog inte så bra ut. Så därför tänkte jag att det får vänta..

Men samtidigt som jag tänkt att jag ska vänta så har ju även tanken slagit mig att ju fortare jag gör det desto snabbare kan det växa ut normalt hår som inte bara växer in i tovan hela tiden. Så ikväll efter "Så mycket bättre" så ställde jag mig framför spegeln i badrummet och tog fram borsten och balsamsprayet och tänkte att nu jävlar ska den där tovan bort! Började lite lätt på ett ställe där jag redan rett ut en bit hår och visst det funkade till en början men sen när jag kom upp till den värsta tovan så sa jag bara "Fuck it!" och tog fram saxen och började klippa..

Några minuter senare så var jag en hög med hår mindre! :P Haha! Men fy sjutton vad skönt!! Tovan har suttit precis där tofsen satt och iom att det bara varit en tova så har jag ju sovit med tofs lika länge som jag har haft tovan så jag ser verkligen fram emot att få sova och kunna ha huvudet precis så som jag vill ha det!!

Men jag måste väl erkänna att det är inte särskilt jämnt men jag måste nog säga att jag tycker det är halva charmen! ;) Thihi! Visst har en snutt jag stör mig på men vågar inte riktigt klippa bort den för tänk om det blir värre! :O Haha! Nej som det är nu får det vara! :) Jag är faktiskt nöjdare än vad jag trodde att jag skulle bli! ;)

Det konstiga är bara att hur mycket jag än skakar på huvudet så känner jag inte att håret rör sig! Så har jag nog aldrig haft det! Har nog aldrig haft så här kort hår. Men det är skönt! ;)

Nu ska jag bara färga håret och njuta av att det är kort ett tag men i smyg ska jag gå och längta tills att det växer ut igen! Saknar mitt långa härliga hår! Men nu börjar jag på ny kula! Wish me luck! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback