1 timme och 20 minuter..

Nu har vi precis kommit in från en långpromenad med hundarna. :) Man får verkligen energi av att vara ute och gå i den friska luften! Jätte mycket energi ända tills att man kommer hem och råkar sätta sig ner en stund.. Då jävlar känner man av att man har sovit för lite! Haha! Hade jätte mycket energi precis när vi kom in men nu har den precis som runnit ur mig så nu har jag precis satt igång en kanna kaffe så att jag ska kunna få lite energi på annat håll. ;) Thihi!

Tror att Kim är rätt nöjd med att jag faktiskt gjorde som jag tänkt så många gånger, dvs gick en längre promenad men henne som kompensation att jag "glömde" henne imorse.. :P Sa till Kim att jag glömde henne iaf men ärligt talat så försov jag mig lite! :P Elliott har blivit så snäll så han frågar om han får gå upp och sen så sätter han sig framför tv:n och är hur tyst som helst. Jag ammar William och råkar somna om och Elliott ligger snällt och kollar på tv.

Och ändå hade jag satt klockan på ringning idag! :P Men det gör ju ingen skillnad om man har på ljudlöst! Haha! :P

Ikväll får jag försöka komma ihåg att sätta igång ljudet så Elliott slipper sitta ensam på morgonen! Får jätte dåligt samvete när jag vaknar och inser att han redan varit uppe nån timme själv. Förut kom han alltid och väckte en efter typ 10-15min för då ville han ha välling. Nu väntar han snällt på att jag ska gå upp och ge honom välling!

Snällare barn får man leta efter! Men ibland kan man vara för snäll också! :)

Tyvärr var det inget som han kände för att visa idag på promenaden! Nej i 1tim och 20min så klagade han i 1 timme av dom! Eller nej kanske inte riktigt men åtminstonde i 30min av dom och det var dom första 30min och sedan de sista 10.. :P Han ville inte alls ut på promenad! Men idag fick inte han välja! :P
Imorgon får vi se till att ta promenaden medans Elliott är på dagis. :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

nae, inte längre iallafall.. haha

Man hade nästan kunnat få in bilen nu, men ack nej!

Nu står det 2st stora frysboxar där istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback