Testar..

Testar om det går att blogga från mammas nya leksak. ;) Eller vem försöker jag lura, jag använder ju den mer än mamma så det är nästan mer min nya leksak än mammas. ;P thihi Lite jobbigt att träffa rätt på tangenterna bara, men det är ju en vanesak. :) Ska sova nu. Måste upp onödigt tidigt imorgon för att hästen ska verkas. Skit tråkigt om jag får säga mitt men vissa saker måste göras vare sig man vill eller inte. Får bara hoppas att Trojghurt sköter sig den här gången! Sist sparkade hon ju till Theres, hon som verkar dom. Var iof inte elakt menat men hon fick tydligen in en bra träff på nån nerv så att det gjorde svinont. Inte bra! Bättre lycka denna gång. ;)

Kommentarer
Postat av: Grisan

Vadå för ny leksak???

Jag vill veeeetaaaaaaaaa

Postat av: Grisan

Ohh, sådan leksak har ju jag med :)

Kanske jag också ska testa att göra, hihi

2010-05-04 @ 14:24:27
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback