"Barn"-vakt..

Här sitter man i lillebrors lägenhet och passar hans lilla "barn", dvs Daisy! Thihi!
Hon ligger just nu och biter på ett stort ben, smarrens smarrens tycker hon! ;)

Sitter och gör precis ingenting men endå känner jag mig stressad.. Jätte konstigt! Har ingenting att passa förrens kl. 14.30 då jag måste åka till jobbet. Det är ju flera timmar tills dess och jag har inget att göra innan dess mer än att gå ut och rasta Daisy lite då och då.

Fast jag tror jag vet vad det är som stressar mig.. Det är nämligen så att jag måste åka härifrån senast kl 14.30, som sagt, och då måste jag nästan precis ha gått ut med Daisy för att Kim kommer nog inte hem förrens strax innan kl. 18. Känner att jag borde gå en lite längre promenad med henne så att hon är trött och sover tills att Kim kommer hem. Fast iof är hon så duktig att hon kommer att ligga och sova hemma vare sig hon fått en lång prommis eller inte. Väluppfostrad flicka! ;) Men då slipper jag ha dåligt samvete iaf för att hon bara har fått göra sina behov och inte fått nån motion. Men det värsta av allt är ju all smygmotion jag får! haha! ;P

Jobbigt bara att hon ska dra så himla förbaskat! Speciellt när det är halt ute!


Daisy med sin bästis Tindra.. (Bild snodd av min lillebror! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback