Taco..

Står och steker köttfärs, fryst köttfärs.. Varför påminnde ingen mig om att det är jobbigt med fryst köttfärs för? Man måste ju stå och vända och lalla med den och hålla mera koll än annars, riktigt jobbigt. Men värt det! Helt klart värt det! ;D Thihi!

Tänkte att jag skulle göra mig lite taco faktiskt. Vi åt taco i onsdags så det finns fortfarande en massa grönsaker kvar som inte är helt förstörda än så varför inte äta taco en gång till denna vecka?! ;) Det kan ju aldrig bli fel! Thihi! Allt fanns ju här förutom taco krydda men det kom mamma precis med så nu ska här snart smaskas! Tråkigt bara att jag får äta själv. Det är ju mycket trevligare med lite sällskap vid matbordet. Men jag får sätta igång MTV eller VH1 och sitta och lyssna på lite musik till maten istället. Hade ju varit kul om man hade kunnat äta framför tv:n men eftersom den enda tv:n som finns är vid sängen så tror jag nog att jag sitter vid matbordet. Blir ju inte så mysigt om man råkar spilla! Jag orkar inte bädda om bara för att jag är klantig! :P Måste ju ändå bädda om imorgon kväll inför hemkommandet av ägarna till huset. ;)

Nu ska jag vända på köttfärsen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback