1år äldre..

För alla er som missa så fyllde jag faktiskt år igår. ;)
Vart hela ett år äldre, inte illa att lyckas åldras ett helt år på en dag! Haha!

Så numera ska man komma ihåg att skriva 25 varje gång man skriver ner sin ålder istället för att skriva 24. :)
Får se hur det går.. Men så här på "äldre" dar så spelar det väl ingen större roll om man missar ett år hit eller dit eller råkar skriva ett år för mycket.. Just nu känns det inte som att det spelar nån större roll. Känner mig ju inte direkt äldre..

Men man kanske borde ta och skärpa sig nu och fixa iordning saker och ting!
Kan ju inte bara gå och dra hela livet. ;P

Vi börjar första dagen på mitt nya liv på fel sida av 20-talet lagandes en rabarberpaj kanske?! Inte för att det är nått jag gillar men Elliott vill äta rabarber säger han och mamma tackar aldrig nej till rabarberpaj. Hon har gått och tjatat om sina rabarber alldeles för länge nu så nu slår vi slag i saken och gör nått med rabarber till henne!

Fast först måste vi nog fika lite och äta lite mer på gårdagens tårta. ;) Med lite smaskigt kaffe till, lr ja kaffe blir det till iaf. :P Jag kan inte göra smaskigt kaffe, kan försöka men jag lyckas sällan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback