Trött..

Fy sjutton vad trött jag är. Det märks att man börjar orka mindre och mindre, man känner sig tyngre och tyngre. Förut var det ju inga problem att stå upp i 3-5 timmar i sträck men nu börjar det ta rejält på krafterna. Men som tur är så brukar det inte kännas förrens efteråt. ;)

Idag gick jag ju upp i normal tid också! Något som inte är normalt för mig. :P
Men Lasse jobbade ju och mamma hade jobbat natt så hon var ju tvungen att sova. Fast så mkt sömn fick hon inte. :P Tack vare bråkiga och skrikiga barn! :P

Nu ska jag slappna av och njuta av mitt vatten. Har nog druckit för lite idag, börjar få lite huvudvärk nämligen. Men det går nog över så fort jag lägger huvudet på kudden och somnar. För jag lär somna så fort jag lägger huvudet på kudden! Så himla trött är jag!

Hoppas jag inte behöver gå upp och ta hand om några skitungar imorgon! För sånt orkar jag inte med! :P Ska jobba imorgon och på onsdag också så jag behöver ha lite sovmorgon för att orka med.. Det är inte lätt att vara högdräktig och jobba i denna värmen! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback