Chokladbollar..

Blir väl ett ramaskri om jag skriver negerbollar i rubriken. :P Men det är faktiskt precis vad jag har gjort; Negerbollar! Receptet säger negerbollar och jag gick efter det receptet! ;P
Tack Sju sorters kakor! ;P haha!

Gjorde dubbel sats. Får se om det räcker.. Det är ju ett par barn som lär vilja smaka imorgon. Gjorde många små istället för få stora. Barnen blir nog gladare om dom får många än om dom får få stora. Dom är ändå rätt lätta att göra nöjda. ;)

Fast ingen lär väl våga röra dom innan jag säger att det är okej. :P Det är skillnaden mellan när jag gör nått och när någon annan gör nått, för mig har dom minsann respekt för.. Eller nej respekt är nog inte rätta ordet utan rädsla är nog det rätta ordet! hahaha! :P Dom vet att jag blir arg! haha! Och då jävlar!
Nej jag är rätt snäll när jag är arg. Jag bara smäller lite i dörrar, kastar saker omkring mig och skriker allt vad jag kan.. Men det gör väl alla?! haha!

Fast vem vet det kanske inte finns något kvar att bli arg över imorgon.. Jag, Udden och Lasse kanske äter upp alla ikväll.. ;P haha! Nej tror inte det. Det "värsta" med mig är att om jag har bestämt mig för att jag gjort nått till nån annan så även om jag inte berättat för dom att jag gjort det till dom så kan jag ändå inte ge bort det till nån annan eller ta det själv. Med andra ord; nu när jag bestämt att negerbollarna är till barnen så kan jag inte äta upp dom själv lr dela dom med nån annan. Det går bara inte. Sitter som en spärr! Skit jobbigt ibland! :P haha!
Och OM jag skulle ta det själv så får jag ruskigt jobbigt dåligt samvete! Och det vet jag ju om så bäst att inte ta det då. Så onödigt juh. :P

Men några ska jag minsann trycka i mig ikväll. :P För om jag säger att det är okej för dom att ta, då lär det inte finnas några kvar till mig när jag kommer hem från jobbet sen! :P


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Vilken tur att du också tänker på mig ibland. Men det var inte tur att du har varit sjuk ofta. låter riktigt jobbigt! Hoppas du får bli frisk snart och att dte håller i sig. Jo men så är det ju, ibland har man liksom inte blogg lusten. Man ska ju bara blogga för att man vill. Kramar om hårt!

Postat av: Linda

SV: Jo jag har hört att den serien ska vara jävligt bra. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-01-18 @ 13:18:48
URL: http://imheretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback