Många tankar..

Har precis kommit upp efter en liten powernap på ca 1 tim.. :P haha!
Gick och la Elliott och råka självklart somna själv också. Var helt slut efter att ha gått på promenad med Diana i skogen. Inte nog med att den skogen vi gick i är jobbig i vanliga fall, nu är det ju även hur jävla mycket snö som helst! Skit jobbigt juh! Men vi klara oss i 40min iaf. ;) Det var rätt mysigt att gå på promenad med en liten shettis i "kopplet", även fast hon var lite bråkig och bara ville gå hem hela tiden. :P

Har haft jätte många saker jag tänkt skriva här men så fort jag satt mig vid datorn så försvinner alla tankar.. "Poff" så är dom borta! Samma sak idag.. Bråkigt! Men men det förändras väl snart hoppas jag.. ;)

Nu ska jag leka lite på facebook. :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hoppas det är bra med dig idag.. :)

Postat av: Gisele

Haha, räcker det inte att jag ska slösa en massa pengar på dig när du fyller år?? =P

2010-03-07 @ 10:38:49
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Hanna

Joodå jag såg det :D Har redan fått 6 mejl och alla ville ha typ 4 grejer så jag ska sätta mig ner senare ikväll och börja skriva upp mejladresser och skicka bekräftelsemejl

2010-03-09 @ 19:23:25
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback