2 inlägg..

Jag hade två inlägg jag skulle skriva idag men jag har glömt dom nu.. Bara för att jag inte gjorde dom på direkten! Surt sa räven! Varför han nu sa det?! ;P

Kom på det tredje inlägget men det sumpa jag iom att jag aldrig tog kort på Elliott när han stod upp brevid sängen och sov med huvudet på sängen och då resten av kroppen utanför.. "Så här kan man ju också göra.. Men det är ju inte rätt!" Men iom att jag aldrig tog nån bild så vart det inget sånt inlägg.. :P Inge kul utan bild juh! Om man inte är en duktig paint konstnär och kan rita nån skillad bild, men det är jag ju inte! Så icke sa nicke!

Kollade på herrarnas curling imorse! Bara så där på tal om vindsurfing.. ;P Stackars sverige som sumpa bronset! Efter match 9, lr vad man nu kallar omgångarna för, så tyckte jag dom förtjänade bronset men så går han och sumpar det dumma stenkastar killen! Ja ni ser att jag verkligen har koll på curling termerna! ;P haha!
Borde jag ju egentligen ha då min morfar är(?)/har varit curlinginstruktör! Men men..

Nu ska jag sova.. Gäspar nästan större än Trojbert! Eller Trojghurt som jag också kallar henne för, vilket har gjort att mamma nu kallar henne för "den där yoghurten".. Haha! Snällt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback