Pank..

Gick ner för att lägga mig och precis när jag tänkt lägga huvudet på kudden så kommer jag på; "Ja just f*n jag har ju glömt betala mina räkningar!" Så då var det bara att hoppa upp ur sängen igen för att sätta igång dator och lägga in alla räkningar. Och nu är jag pank! Eller egentligen inte förrens på tisdag. :P Så en kort stund får jag "njuta" av att ha pengar på kontot. Var tyvärr tvungen att låna lite av Udden den här månaden iom att jag inte kunnat jobba på typ 3v. och iom det inte fått in det jag brukar få in. Har dessutom inte tagit ut den lön jag har jobbat ihop så har ca 1000kr innestående på jobbet.

Nu tycker väl ni att jag är knäpp i huvudet som går upp mitt i natten för att lägga in massa räkningar! Kan väl göras imorgon tycker nog de flesta men nej! :P Kl 14 imorgon(idag) ska jag nämligen iväg på bebiskoll igen och man kan ju aldrig vara helt säker på att man faktiskt får komma hem igen. Speciellt inte efter att jag gått med lite värkar idag. Visst dom är inte så täta men ont gör dom och dom kommer ju oftare och oftare, även om dom fortfarande kanske är nån timme emellan. ;P Haha! Så därför tyckte jag att det är bäst att ta itu med det på en gång istället för att vänta och sen kanske glömma bort! Måste bara påminna Udden om att han måste betala sina räkningar imorgon också. Jag var snäll och lämna lite pengar till honom på hans konto iaf.. Haha! ;P

Nu måste jag nog gå och kissa igen. Ett himla massa spring på toaletten är det just nu! Jag får sluta dricka så mkt för jag gör ju nästan inget annat än springer på toa just nu känns det som. Kissa och sova det är allt jag gör just nu! Haha!

Och nu har jag festat till det med en förkylning också! Tänka sig! Det är jag och alla andra i hushållet! :P Jippie! Bäst för mamma att köpa hem lite Kang Jang eller vad det nu är hon brukar försöka hålla sig frisk med för annars är hon snart lika snorig och trött som resten av gänget här hemma! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback