Tankar..

Häromdagen när jag stod på jobbet och packade hö så kom jag och tänka på när jag var gravid med Elliott. Jag var så dundersäker på att det var en tjej. Tänkte vad konstigt det kan bli att man är så säker på en sån sak. Fast sen kom jag ju på att helt fel hade jag ju inte! ;P Haha!

Han har långt hår och vägrar klippa sig då han enligt han själv vill se ut som en flicka! haha!
Han älskar Hello Kitty, precis som sin mamma! ;P

Så enligt andra är han nog mer tjej än kille.

I mina ögon är han världens bästa och får ha precis så långt hår han vill, så länge han också vill kamma sig! För nått troll vill jag inte ha! Han får även älska vilka figurer han vill, varesig det är Hello Kitty eller Spindelmannen. Men eftersom han är en mammagris så är det ju klart att han älskar dom figurer som hans mamma älskar! ;) Fast han är minst lika mycket för spindelmannen och bamse som han är för Hello Kitty så jag tror inte att hans pappa behöver oroa sig speciellt mycket. :)

Själv är jag inte ett dugg orolig! Han är lika mycket älskad av alla hur han än väljer sina leksaker! ;D


Han är så söt i sina toffsar! ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så gulligt. Flera föräldrar borde vara lika tänkande som du Nathalie. hur är dte med du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback