Ömsning..

Kollade en snabbis på ödlan och såg att han har ju spruckit på ena sidan!
Vart skiträdd efter alla skräckhistorier man hört om zophobas larver som äter sig ut från magen på ödlor och andra djur! Men lugna mig och kollade lite närmre och då ser jag ju att ödlegubben håller ju på och ömsar! :)
Vilket är nått posivt, tror jag. ;P haha!

Tänk vad lite mat kan göra med ett djur! ;P haha!

Just nu ser det jätte läskigt ut dock för att huden står ut så att det ser ut som ett extra ben på ena sidan! :P

Ska bli kul att se om han blir lite ljusare nu efter att han har ömsat. Kim påstår ju att han är skitig för tillfället och att jag borde bada honom! Ehh skulle inte tro på det! Fick nästan panik idag när han höll på och rymma! Haha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback