Jackson Rathbone..

Det finns ett avsnitt av Criminal Minds som verkligen har satt sig på min hjärna! Älskar det avsnittet lite mer än de andra. ;) Iaf av de äldre avsnitten än så länge. :) Egentligen är det väl inte så mycket handlingen i sig som gör att jag älskar det här avsnittet utan pga en blick som visas i ett par sekunder i slutet av avsnittet. Den där blicken har satt sig i mitt huvud och jag kan inte skaka bort den. Får rysningar av den! Fast bra rysningar!

Jag har en tendens att sitta och störa mig på visa "små" skådisar som är med i såna här avsnitt, dvs dom som bara är med i ett avsnitt. Vissa är så himla dåliga! Ibland kan jag inte ens kolla klart på avsnittet bara för att jag stör mig på hur personen spelar! Riktigt drygt jag vet! ;P Haha! Men jag kan inte rå för det. Tråkigt nog.

Så det jag vill komma fram till är väl att just den här blicken är nått som är helt tvärtemot vad de dåliga skådisarna brukar leverera! Blicken han ger går verkligen rakt in i mig och han ger verkligen en sån klockren blick så bara blicken är värd att sitta och kolla igenom hela avsnittet!

Men det var egentligen inte alls det jag skulle komma fram till utan poängen var ju den att jag nyligen sett det här avsnittet och har fortfarande det väldigt färskt i minnet, speciellt blicken. Och nu när jag sitter här vid Felicias dator så märker jag att den här killen som spelar i Criminal minds avsnittet är ju för sjutton med på hennes bakgrund! Och hennes bakgrund föreställer lite personer från Twilight!

Själv har jag inte sett Twilight än och har väl inte jätte bråttom med att göra det heller.. Lär väl bli som med Sagan om ringen filmerna; dvs jag ser den första och andra filmen bara nån månad innan den tredje ska komma ut. :P Haha!

Men detta gjorde ju mig väldigt nyfiken på Twilight ju! Eller mest på hur han spelar i Twilight! Är väldigt anti Twilight pga hela hysterin runtomkring! Sånt förstör väldigt mycket för mig. Då blir jag 3år igen och hamnar i trotsålder och vägrar vara med och tycka samma! :P Haha! Moget jag vet! ;P

Tänk att gå från att spela psykiskt sjuk i ett Criminal minds avsnitt till att vara med i Twilight! Måste ju vara rätt stort kan jag tro. :) Visst har han gjort andra saker också, inte bara dessa två karaktärer men det är hittills bara därifrån jag känner igen honom. :) Verkar som han har börjat få lite mera större roller efter Twilight iaf om man kollar in honom på
Imdb. :)


Blicken som får mig att rysa! Fast den gör sig sååå mycket bättre i avsnittet där man vet vad det handlar om!


Som tjej. (Spoiler alert!) Från samma avsnitt! :P Han är nästan snyggare som tjej än kille.. (a) Haha!


Kommentarer
Postat av: sofia

Twilight e helt underbart! Var så roligt att jag kikade bloggkoll precis nu å började läsa det här inlägget, för jag sitter nämligen och lyssnar på sista boken på ljudbok =P haha. LÄS böckerna säger jag bara! dem e heeelt underbara, å har man läst böckerna först blir man absolut inte besviken på filmerna, det blir man iofs inte annars heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback