Ikea..

Här sitter jag och vill iväg! Jag vill till Ikea för att köpa saker till barnens lekrum! Shoppa för mammas pengar mao! ;P haha! För inte ska väl jag betala för hennes barns lekrum. :P Haha!

Men mamma ligger och sover så nån resa till Ikea ser det inte ut att bli så istället sitter och och kollar på
hemsidan.

Har en idé på hur jag vill att lekrummet ska se ut. Eller hade det tills att jag började kolla alla förvaringsmöjligheter! Nu har jag ju ändrat mig. ;P Men det blir nog lite för dyrt med ett Trofast system så jag får nog gå tillbaka till mina ordinarie tankar.. Fast visst skulle det bli snyggast med Trofast men frågan är ju om det verkligen är värt pengarna..

Fast samtidigt så tycker jag ju att mamma ska köpa det för att då har ju kanske jag en chans på att få hennes Niklas bokhylla som jag velat ha hur länge som helst! ;P haha!

Vill hitta ett måttband och gå lös här inne just nu! Det spritter i fingrarna på mig! Och det har det gjort ett par dagar nu! Men jag får inte komma iväg till Ikea iaf! Taskigt tycker jag! Fast mamma inser väl hur dyrt det skulle bli att låta mig gå lös inne på Ikea! haha!

Men tills att mamma går med på att köpa ett Trofast system så får jag väl fortsätta att kolla på Apa och Samla lådorna. ;) Kanske nått antonius system också.. Fast efter att ha kollat på ikeas hemsida så blir jag bara mer och mer kär i Trofast systemet! Tror faktiskt att det skulle öppna upp rummet mer också! Känns ju så litet just nu..

Nej nu ska jag fortsätta glutta lite på hemsidan och sen kanske ta fram måttbandet och mäta lite.. Man kan ju försöka få mamma att åka förbi Ikea sen. ;) Fast det lär väl inte bli så jätte lyckat iom att hon ska jobba i natt igen.. Men försöka kan man ju alltid! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback