Shopping..

Nej det vart ingen Hello Kitty väska! :P Vi gick bara till H&M och shoppade lite och sen åt vi på kinan och sen åkte vi hem igen.. Vi fick Kim med oss in också. :) Det var ju trevligt, han vart våran bärhjälp! hahaha! Är ju bra att han bär när det är jag och Udden som har handlat! haha! Men det är väl så det är när man är rik; Man har bärhjälp! haha!

Vart ett par byxor, tror det vart 5 par faktiskt.. :) 2 par
mjukisar, 2 par jeans och ett par byxor som jag tyckte var super snygga! ;) Sen vart det ett 2 pack långärmade tröjor, och sen en lite tjockare tröja. :)

Den tjockare tröjan såg jag men gick först förbi den då jag tyckte att den var lite väl dyr.. :P Ja jag är snål.. :P haha! Eller rättare sagt ekonomisk, vill gärna ha mer för pengarna.. ;P Men sen när vi gick förbi den igen så kunde jag inte låta bli, jag sa till Kim; "Den här kommer Elliott att gilla!", sen så ropade jag på Elliott och visade tröjan och han vart såklart storförtjust! ;) Han krama tröjan och sa: "Jag älskar den här!" Ärligt talat så sa han faktiskt det! haha! Han är lite väl dramatisk ibland! ;P haha! Han kramade även och sa att han älskade den allra första tröjan jag visade, men det var Hello Kitty på den så den fick han inte för pappa! :P haha! Hans pappa är lite bråkig! ;P

Hittade även lite andra tröjor och sånt som jag gilla.. :) Blir nog att uppdatera Elliotts garderob lite bara vi flyttar hem igen och slänger ut allt gammalt han inte längre kan ha som just nu ligger och tar plats i hans byrå! :P

Hela kalaset hade slutat på 1132,50kr men jeansen var det ju 50kr rabatt per par på så då vart det 100kr billigare och sen så hade jag en 50kr rabattkupong i plånboken också! ;) Så den slutliga summan hamna på 982,50kr. :) Jag tycker helt klart att vi fick mycket för pengarna! :) Vi köpte ju även ett par hängslen utifall att byxorna vi köpte råkar bli för stora.. Jag tog ju trots allt 104 i nästan alla par.. Var väl nått jag tog 98 i.. Och det är ju 98 han har nu men bättre att köpa nått som han kan ha lite längre, förutsatt att han kan ha dom nu förstås, annars blir det ju inte så mkt längre.. haha! :P

Men nu ska jag sluta babbla H&M och shopping och sätta mig och glo på lite Big Brother innan jag går och nanna. :) För imorgon blir det ingen sovmorgon för att bussen hem går vid 07.30 tror jag.. :P Så bäst att gå upp om man vill hinna med! Om jag inte går upp så missar jag mitt möte.. Inte bra! :P Måste upp och ringa lite samtal innan mötet också! ;P Men först lite Big Brother! ;)

Kommentarer
Postat av: kim

shopping I like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback