Roast på Berns!

Ståuppkomedi! Det är fan därför man lever! Jag har alltid älskat ståupp! Kom ihåg när jag var liten och satt och kollade på Norra Brunn("släng dig i brunnen")! Så himla bäst! Janne Bylund, Babben Larsson, Peter Wahlbeck, Anna-Lena Brundin, Adde Malmberg, Lennie Norman ja dom är alldeles för många för att rabbla upp! Men ack så älskade hela högen! ;)

Roast på Berns är helt klart nått jag kommer att sitta uppe varje måndag och glo på! Bara minnet inte sviker som vanligt! ;P Helt klart ett program i min stil! :D

Men vem var bäst i kväll då?! Jag tror nog alla håller med mig när jag säger; Björn såklart! ;D Vi delar humor helt klart! Så det vart en hel del skratt ikväll!

Nej jag ska väl inte sitta här och babbla för det är ju jag som måste gå upp med barnet imorgon. Dagis imorgon också! Får se vad jag ska hitta på medans lillskiten e på dagis då. :) Men först sömn! Är helt slut!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback