Nytt, fräscht och GRATIS!

Här surfar man runt lite och vad får man se?! Jo SuperGratis har ju helt förändrat utssende och till det bättre om jag får säga det själv! :D Riktigt snyggt och användarvänligt må jag säga att det är! :D

Dom har lagt till en sak som jag tycker är lite rolig; nämligen att man får välja en produkt man vill spara till (går att ändra när man vill) och sen så finns det en liten tabell som visar hur långt du har kommit i ditt poängsamlande! Riktigt kul faktiskt! Det är nog det jag gillar bäst med det nya SuperGratis! :D Den lilla räknaren/tabellen kan du även lägga in på din blogg om du vill! ;)

Saker man kan samla till är: Tialott, 2 trisslotter, SF biobiljett, Masterpiece (mascara), Armani Code, Hypnôse parfym, iPod Shuffle, Xbox 360, Nintendo Wii, Playstation 3 och SuperPresentkort à 100kr, 250kr eller 500kr!

Så vad väntar ni på?! Bli medlemmar och börja samla till just eran pryl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback