Tomt..

Jag kommer inte på nått alls att säga..

Är förskyld. Älskar att ligga och sova brevid Daisy! Hon är så mysig! ;)
Passade henne ett tag idag. Är ju jag som är hundpassaren nu igen medans Kim är på jobbet.
Jag ska väl inte klaga men.. :P

Har gått igenom mitt förråd idag! Hade hoppats på att jag skulle kunna ta hit en massa säckar med kläder och gå igenom men mamma var ju tvungen och hämta ut alla sina hundra paket med saker som hon beställt från
Börjes! Så det fanns ju knappt plats med den säcken som det var sagt redan från början att jag skulle ha med mig! Men den kom med! Den plus en till! Och vad jag har fått den där andra säcken ifrån har jag ingen aning! Har precis gått igenom båda säckarna med kläder. Den ena var full med kläder som Elliott haft. Mest kläder i storlek 62-68, låg väl nått i 50 också men jag köpte aldrig nått i den storleken så det är nått han fått lr så så det fanns det inte många av, kan nog räkna dom på ena handen. ;P Fatta typ en svart soppsäck som var fylld till 2/3 med bara kläder i stlk 62-68! Det är ju sjukt! Och ändå har han användt rätt många plagg flera ggr! :P haha! Fett skumt!

Och på tal om skumt! Den här andra säcken.. Shit finns nog inte ens ord för det.. Men vilka HEMSKA kläder!! Typ 95% av kläderna i säcken hamna i slänghögen! Fy bubblan vilka gräsliga kläder! Jag tycker synd om det barn som någonsin behövt ha de kläderna på sig.. :S

Anledningen till att jag går igenom säckarna var för att min syrra fråga om jag hade några barnkläder och då kom jag på soppsäcken ute i förrådet, det är ju nytvättade kläder som är vikta och sen nerlagda i soppsäcken i väntan på bättre tider.. :P Så när jag nämnde det så ville hon självklart ha den för att kolla om det finns nått kul. Frågan är ju dock hur mkt hon kommer att välja ur den. ;) Men jag kommer att vilja ha tillbaka ALLT igen! Ångest ångest över att ens lämna bort sakerna.. :/ Men men man måste väl släppa lite.. Men det finns vissa saker jag absolut inte vill bli av med; Elliotts overall tex som han hade hela sin första vinter bla. :) Nostalgi!

Men shit alltså när jag gick igenom kläderna. Jag kan inte fatta att min stora pojke någonsin har varit så där liten! Det går inte! Man glömmer alldeles för fort! Min älskade lilla bebis är ju en stor pojke nu! Eller ja inte stor nog att sluta med blöja men nått ska man väl ha så man kan ha kvar dom i bebisfacket! haha! :P

Men för att gå tillbaka till säckarna då da. Hade jag skickat med den andra med kläderna som Gud glömde så hade ju syrran helt idiotförklarat mig! haha! Hon skulle ju tro att jag var helt dum i huvudet! hahaha! Nej usch säger jag bara! Och jag brukar inte vara den som är kräsen om man säger så.. Ni har väl sätt min pojkvän?! haha! Nej nu ska jag inte vara elak! Han är en helt underbar person.. På insidan.. Haha! Nej nu är jag för trött! Jag älskar både min stora och min lilla pojke! ;)

Haha nu när ni läst allt det här; Kommer ni ihåg vad jag skrev i början?! (a) hahaha!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej, spank you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback