Men va fan..

Har gått igenom en himla massa blogginlägg och ändå är det en jävlarns massa kvar!

Tror det är ca 1219st kvar.. :S Det tar ju aldrig slut! Inge bra när det är saker man vill läsa och sen när man klickar sig vidare och man tycker att det kanske borde stå ett nummer lägre så står det istället två nummer högre! Dvs folk skriver medans jag läser igenom annat! Riktigt ohyffsat om jag får säga det själv! :P

Men just nu ska jag ta en paus från allt bloggläsande och gå och kolla på lite tv istället.. Ugly Betty blir det nu först och sen blir det programmet efter.. Vilket det nu kan vara!? ;P haha!

Okej kan väl erkänna att jag tog en paus i bloggläsandet och tog lite bilder på valparna.. (a)
Har börjat få panik över att dom snart ska flytta! Vill inte! Tycker att dom alltid kan vara så här små och då stanna kvar för alltid! ;P Är jätte kär i lilla brun fläckiga tiken.. Såå sugen! Förut fanns ju alltid chansen att ta en från Brendas nästa kull men nu går det ju inte när hon är kastrerad! Men Anncha kommer ju att sätta ut tikarna på foder så det finns ju säkert chans att sno en av deras valpar i framtiden om man nu skulle vara intresserad av det..

Själv är jag ju mest intresserad av söta lilla mörka killen OCH den fläckiga lilla tösen! Nån som vill köpa båda till mig?! Och sen ge mig ett större hus och bättre inkomst?! ;P haha! Går ju inte att bara köpa valparna till mig, man måste ju fixa det runtom också! :P Går ju inte att bo i en hyrestvåa med 4 hundar, 2 katter, lite hamstrar och möss och sen ett litet barn också.. Känns ju lite överkurs om jag får säga det själv! :P

Men nej sluta distrahera mig nu! Jag ska kolla på tv juh! ;P

Sen kanske jag lägger in lite bilder på puppisarna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback