Lösenord..

Har haft lösenord på min blogg ett par timmar nu pga att den inte gjorde som jag ville! Det har ploppat upp och publicerats inlägg som inte var publicerade pga att dom bara var komihåg lappar till mig själv.. :P haha!

Men det med rabarbergrejjen får väl vara kvar.. Det är länge sen jag sökte efter saker att baka med rabarber i! :P

Men nu tror jag väl att allt ska vara tillbaka till det vanliga igen så nu tar jag bort lösenordet! ;)

De flesta av er har säkert inte ens märkt det! haha! :P

Nu ska jag gå och lägga mig!

Kan ju bara tillägga att ÄNTLIGEN har jag kommit ner på 3-siffrigt på bloglovin'! ;) Thihi!

Ska gå ner och ge hamsterbebbarna lite mat nu. :) Dom har blivit riktigt söta faktiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Oj, tråkigt när inlägg publiceras ofrivilligt :-S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback