Lördagslyx..

När jag var och handla förut så gjorde jag som jag alltid brukar göra när jag står och väntar på min tur i kön.. Jag stod och kolla på vad den framför har köpt.. ;P Intressant att se vad dom packar upp på bandet.

Jo men vad ser jag förut en massa tråkigt mojs, jo en burk med Löjrom! Min direkta instinkt var ju självklart att kolla efter priset..
Så där står jag och försöker kolla efter pris utan att försöka göra mig till känna för att jag gluttar på gubbens varor.. Självklart la han ju nått framför så att jag inte kan se priset direkt! Dumma gubbe! Men efter lite skruvande hit och dit på mig så såg jag till slut!

Burken var inte speciellt stor, fast sen så använder man väl inte så mkt per rätt man gör.. Han såg ut att göra några småmackor, haha vilka kocktermer jag slänger ur mig! Men det såg ut att kanske vara en dl mer lr mindre.. Nu kanske man inte mäter sånt i dl men det skiter jag i! :P

Och vad kostade då denna "dl" med löjrom?! Joo 215kr!!!

Jag bara shit! Finns det såna som köper sånt på Ica Kniven i KNIVSTA?! :O

Nog för att vi har våra kändisar härifrån nu;
Soran Ismail och Idol-Erik, men jag tror inte ens dom går in på Ica för att köpa löjrom! haha! :P

Men efter den där prisuppgiften var jag ju bara tvungen att se vad den kostar per kg, lr vad man nu mäter det i! :P Och vad kostar det då?! Joo; 1995kr!! Asså shit!! Snacka om att det finns bättre saker att lägga pengarna på! Hur rik jag än blir tänker jag inte köpa löjrom! Inte på Ica iaf! ;P hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback