Lätt hjärngympa..

Nu kör vi lite lätt hjärngympa för hundarna! :)

Har satt ut tre glas på golvet och lagt godis under två av dom.. Sen är det bara för voffsarna att lista ut hur dom ska få ur godiset.. Oliver fatta poängen direkt trots att Kotten var på och försökte först! Oliver får inte vara med och leka mao! haha! Han bara snor allt godis och dom andra står bara vid sidan om och fattar ingenting och tycker att jag är jätte dum som ger honom allt godis så dom går direkt och tigger hos mig! haha! Smart jobbat! ;P

Får se om jag får till nån bild på det då kommer jag lägga in det här i inlägget! ;P
Är alldeles för lat med att lägga in bilderna på datorn, dom ligger ju bra i minneskorten! haha! :P

Men nu tillbaka till leken! ;D

Kommentarer
Postat av: membeel

Säger ju att Oliver ska flytta till mig! :D

2009-10-16 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback