Kräkbarn!

Elliott kom upp och kräktes på golvet! Jippie.. Not! :P

Har iof redan pratat med Udden och det var redan bestämt att han skulle ringa och sjukanmäla Elliott till dagis imorgon iom att han har feber.. Han är så förskyld och tydligen hade han sagt till Lasse att han hade ont i halsen också så då bestämde vi att han skulle få vara hemma.

Men jag får väl ringa till dagis själv imorgon och säga att det blir inge barn på onsdag heller iom att det är 48tim karens lr vad man ska kalla det för kräkbarn! :P Eller ja kräksjuka i familjen överhuvudtaget faktiskt!

Får se om jag kan hitta nånstans att skicka iväg ett sms till Udden ifrån eller om jag får ringa själv imorgon.. :)

Ska stänga ner nu iaf och gå och lägga mig så att Elliott lägger sig igen också.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: amanda

tyvär så har vi redan haft inlämningen men tack ändå:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback