Kategorier..

Vet inte om nån har märkt det men ett par kategorier har försvunnit idag..

Kollade igenom sidan på bloggen iom att jag la in bloglovin' ikonen och fick syn på alla mina jävla kategorier! Vem fan behöver så många kategorier?! :S Helt sjukt ju! Så jag kolla igenom de som jag faktiskt inte ens använder mig av och det har försvunnit säkert 10st om inte mer.. Eller kanske inte men iaf mellan 5-10st. ;P Vissa hade jag bara lagt in 1-2 inlägg i och sen "glömt bort".. Och vissa funka ju bättre i andra kategorier.. Riktigt stört! Ingen behöver så många kategorier..

Fick mig och tänka på varför man har rubriker! :P Varför använda sig av rubriker om man nu har kategorier till varje inlägg?! Nej helt idiotiskt! Så dom fick försvinna..

Varför en helt egen kategori bara för YouTube?! Oftast visar jag musik, och det har jag ju en kategori för eller så visar jag humor klipp, sånt som jag tycker är roligt, och det har jag ju också en kategori för!

Nej dumt dumt dumt! :P haha!

Ska jag nu öppna en Kategori kategori som jag kan lägga detta inlägget i?! ;P haha!

Nej blir nog kanske Random lr nått.. :P haha!

Har ju både Allmänt och Random som jag kan lägga inlägg som inte passar in i de andra kategorierna.. Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback