God natt!

Var det nån som sa sova?!

Ja tack! ;P

Ska upp och jobba om några timmar så det är väl bäst att jag lägger mig. Fick ju inte så många timmar igår men jag ska väl erkänna att tv tittandet med Elliott imorse resulterade i några små insomningar till och från som tyvärr väcktes av nåns iskalla tossingar på mina ben! :P Och när jag vakna av en chock så satt nån och asgarva.. Hmm undra vem det kan ha varit! ;P haha! Min lilla älskling! :D

Nej sova sova säng säng säng var det ja! :)

Ska se om jag kan lyckas få med mig kameran ut till stallet imorgon för lite nya bilder! :) Även lite nya bilder på valparna tycker jag borde vara på sin plats eller vad säger ni?! :)

Han är ju bara fööör söt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback