Dumma tv!

Va fan ska dom köra Blade nu när jag måste sova för?! Jävla skit!

Men det är ju fan värt att sitta upp ett par timmar extra enbart för att se, tyvärr.. :P
Jag ska ju upp och jobba imorgon så egentligen behöver jag ju min sömn..
Men frågan är om inte Blade väger tyngst och kommer att vinna den här kampen.. ;P

Jag behöver ju inte gå upp förrens vid 9 imorgon så om jag går och lägger mig direkt vid 2.15 när det slutar, och vi säger att jag somnar kanske vid 2.30-3 så får jag ju åtminstonde 6-6½ timmars sömn och det klarar jag ju mig på! Förförra veckan, tror jag det var, så hade jag ju bara sovit 3! :P

Det är ju fan sååå värt det!!

Jag älskar verkligen Blade filmerna! Ska fan tvinga Udden att kolla igenom hela triologin tillsammans med mig!

Vet inte vad det är men Blade har varit en av favo filmerna sen första gången jag såg första filmen! Sen skadar det ju inte att det är lite snygga killar med i filmerna också! Man ser ju Stephen Dorff i ettan har jag för mig. Och sen har vi ju världens snyggaste Ryan Reinolds i trean! Mums säger jag bara! ;P haha!

Nej nu har säkert reklamen slutat så det är bäst att hitta tillbaka till soffan igen så att jag inte missar en enda stund av det jag nu kommer att stanna upp för! ;P

Wesley Snipes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback