Titta mamma jag är superhjält!

Nu behöver jag minsann inte känna mig rädd för att nått ska hända mig!
Jag är ju vaktad av både Spindelalven och Superman! ;D haha!

När Elliott fick på sig Superman dräkten så sa han till Adia;
"Titta jag har många tuttar!"

Haha så himla bäst!
Men Adia vet ju tyvärr bättre så hon berättade snällt att det är muskler och inte tuttar så nu kommer Elliott och säger: "Titta min muskler" istället! Inte lika roligt men men.. :P haha!



(Spindelmannen heter numera Spindelalven sedan Elliott sa så när han var mindre. Men nu har nån tråkig pys lärt honom att det heter Spindelmannen så nu är jag ensam om att säga Spindelalven.
Men låter det inte så mycket gulligare med Spindelalven än med Spindelmannen?! ;P haha!
Tänk om jag var den enda som lärde Elliott saker då hade han pratat som ett mongo! haha! Men jag tar gladligen på mig den rollen och pratar som ett mongo istället för honom!)


Men det var allt för denna gången. Nu ska jag gå och lägga mig på dossan och dricka lite kasse! ;P haha!

Kommentarer
Postat av: Gisele

S: Joho, det är visst en stukning! Lyssna på tanten som vet av erfarenhet. Hade det inte varit en stukning eller skada så hade du inte blivit blå. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback