Klant!

Igår gjorde jag nått dumt!
Jag halkade och ramla på rumpan, men det är inte det som är det dumma utan det dumma i det hela var att jag instinktivt tog ner handen för att ta emot mig så nu har jag ruskigt ont i handen! Dumt dumt dumt dumt!

Så nu bråkar vänsterhanden med mig. Den vill inte bli helt utböjd lr vad man ska säga. :P
Inte helt inböjd heller utan man ska typ bara ha handen som när den är helt avslampnad.
Så drygt så drygt!
Och jag vill ju inte riktigt erkänna att jag har ont och kanske inte kan göra allting med den just nu så jag försöker fortsätta som vanligt. Men ibland går det inte så bra. Öppna och stänga flaskor och sånt går ju inte super bra. Och det känns även lite nu när jag sitter och skriver också. Det är tummen och nedanför tummen som bråkar.

Jag hoppas verkligen inte att det är nått allvarligt för det har jag inte ork med! :P
Jag hoppas att det går över tills imorgon för att då är det rid dax igen! ;)


Jag och mysTrojan!


Kommentarer
Postat av: Gisele

Men du måste ju linda handen!!

Du har ju stukat lilla tummen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback