Gnällkärring!

Här sitter jag och säger att jag ser framemot att gå upp tidigt imorgon(dvs idag) men när jag väl blir väckt idag så gnäller jag bara! :P haha!

Fast iof i mitt eget försvar så väckte Lasse Elliott alldeles för tidigt så då såg jag verkligen inte framemot att gå upp och ta hand om en grinig unge! Men han har faktiskt skött sig riktigt bra! :) Iom att Lasse väckte honom så skickade jag upp honom till Lasse medans jag låg kvar i sängen. Klockan var ju trots allt bara 9 (Ja det är tidigt för mig! :P). Tänkte att jag ligger kvar till 10 och sen går jag upp, behöver ju inte överdriva sovmorgonen. ;P

Men vad jag hade missat var ju att Lasse och co skulle iväg så strax innan 10-tiden så vart jag upptvingad iaf. Och då började gnällandet att Lasse väckt Elliott och jag tyckte minsann att han kunde ju ta upp det monstret som han väckt! Men då var det redan försent för Lasse och co hade redan åkt! Illa illa! ;P

Så det var bara att gå upp. Men inte var Elliott några problem heller! Han har suttit och kollat på tv mer lr mindre hela tiden medans Lasse och co var borta! :) Var ner och bytte film till honom en gång och så gjorde jag en välling till honom. Han hade dock redan fått en av Lasse men han brukar vilja ha 2-3st vällingar på morgonen plus att han ibland äter kräm lr liknande. Är dock inte så förtjust i bröd som jag oftast äter till frukost. :P
Så han har varit väldigt lätt att ta hand om. Men det hade nog inte skadat om han hade fått sovit tills att han vakna av sig själv! Men men gjort är gjort och det var väl bra då slapp jag sova hela dan! Men inte är jag mindre trött för det! :P Jag kunde ju inte somna igår kväll, hade ju "powernapat" i ca 1½ timme när jag la Elliott så jag var ju inte speciellt trött sen när vi väl skulle gå och nanna för andra gången.. Men men.. Runt 4 somna jag väl iaf.. :P

Nu ska jag göra iordning lite kaffe och se om jag hittar nån huvudvärkstablett. Har lite ont i huvudet. Eller lite skallebang som Linda bruka säga! :P Så kaffe och alvedon står på menyn just nu. Lite kalaspuffar har redan letat sig ner i magen. Var ju faktiskt riktigt gott men inte ett dugg mättande. :S Känns mer som lördagsgodis faktiskt! :P

Honey monster eller vad är det han heter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback