Färdigklippt..

Nu har jag varit duktig och klippt klorna på det lilla monstret! :P
Hon var faktiskt duktig och låg still för det mesta. Det var först på de sista två som hon verkligen tröttna ut och det vart lite knepigare. Och det var i samma veva som jag börja fundera; "Varför tar jag inte båda sporrarna först för?!" :P haha!

Inte nog med att det redan är lite knepigare med sporrarna, det blir ju inte direkt lättare av att hunden tröttnar ut och ligger och ålar sig och försöker komma loss.

Men det gick bra iaf! :) Och alla klor vart klippta utan nått blodspill! :P


Lilla monstret! ;)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Men visst är det svårt!? Är ju allt prat o allt jag läser som gör att jag inte riktigt vill! Sen tycker jag det är tråkigt att man ska få skit för att man väljer att inte vaccinera sig.



Skulle det bli VÄRLDENS pandemi o typ ALLA börjar DÖ o jag erbjuds en spruta så kanske...meeen jag vet inte hur stor risk det är att man dör om man är frisk i övrigt? Dem som dött har ju oftast haft något mer "fel" liksom..



Sååå svårt! Och därför väljer jag att inte ta den just nu iaf!

Postat av: Jennie

så söt :) och va duktig den e som ändå klarar av att ligga stilla så länge - det klarar inte mitt lilla monster ;P haha

2009-11-10 @ 19:01:39
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: noty

Fytusan vilken lite sötnos! :D

Vad är det för ras?

Kram!

2009-11-17 @ 16:34:15
URL: http://noty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback