Latte art!

Nu ni mina kära vänner så ska ni få göra mig en tjänst! ;P haha!
Ni ska få gå in
HÄR och rösta på min fula Latte konst så att jag kan få vinna en massa kaffe! ;P haha
Eller så går ni helt enkelt in och gör eran egen latte konst! :)
Det är faktiskt roligt! Men det roligaste är att du samtidigt kan skicka en "espressomaskin" till en kompis samtidigt som du tävlar! :) Med detta innebär att personen får en provpåse med kaffe och en vacker sked som ni själva väljer ut! :)

Så gå in och ha lite skoj och skicka presenter till varandra! :)

Detta är min fula "Bird fo Freedom"..



Rösta på den så blir jag jätte glad! ;D Tvinga även era vänner att rösta på den! ;)

Såklart denna måste hamna i Konst kategorin! haha! ;P Borttagen kategori! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback